Intrarea Temişana, Nr. 9 C, București, 030167 Luni - Vineri 10:00-20:00 +40 732 233 556

Serviciile Noastre

Profilaxie / Igienizare

îndepărtarea placii bacteriene și a depozitelor de tartru de pe dinți, lăsând în urmă suprafețe netede, lustruite, curate, neretentive.

Tratamentul Cariilor

Prevenirea distrugerilor viitoare a tesuturilor dure dentare, a complicatiilor in pulpa dentara; Indepartarea completa a tesuturilor dentare infectate si restaurarea dintelui atat din punct de vedere estetic cat si functional.

Protetica Dentara

realizat atunci cand exista pierderi importante de substanta dura dentara, iar dintii nu pot fi restaurati prin simple obturatii, atunci cand exista edentatii unidentare/pluridentare. Tratamentul protetic poate fi fix sau mobil.

Estetica Dentara

Albirea dintilor este cel mai folosit procedeu in estetica dentara, fiind o procedura simpla si rapida prin care se poate obtine o albire cu una sau doua nuante fata de culoarea initiala a dintelui.

Implantologie si Chirurgie Orala

Atat metoda cea mai eficienta si mai rapida prin care se poate rezolva lipsa unuia sau a mai multor dinti cat si extractia dintilor, fie in scop ortodontic, fie in scop profilactic pt asanarea cavitatii bucale (Cel mai intalnit tratament chirurgical este cel de extractie a molarilor de minte).

Paradontologie

Parodontita reprezintă inflamația țesuturilor de susținere a dinților și este o leziune ireversibilă, care în timp duce la pierderea dinților de pe arcadele dentare. Tratamentul are ca obiectiv încetinirea evoluției bolii și controlul factorilor etiologici printr-o monitorizare de către medicul dentist și printr-un efort susținut de către pacient asupra igienei orale.

Endodontie

realizat in cazul cariilor care au penetrat smaltul si dentina ajungand la nivelul camerei pulpare unde se produce inflamatie pulpara. Prin tratament endodontic are loc extirparea pulpei dentare, eliminand continutul inflamat din canalul radicular urmat de sigilarea acestuia.

Ortodontie

realizat pentru indreptarea si corectarea pozitiei dintilor. Inghesuirile si ocluziile incorecte conduc in timp la aparitia tulburarilor articulare, musculare, parodontale si bineinteles favorizeaza aparitia cariilor din cauza igienei care se realizeaza cu dificultate pe dintii aflati in malpozitie. Durata unui tratament ortodontic difera in functie de caz, rezultatele fiind spectaculoase.